AGORA: Ακόμη μια μανιοκαταθλιπτική επίθεση κατά της Εκκλησίας του Χριστού

Όσοι πίστευαν, ότι οι αντίχριστοι και υποκινούμενοι από το σατανά «καλλιτέχνες» θα περιορίζονταν μόνο στις επιθέσεις κατά του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος μας Ιησού Χριστού, τελικά αποδεικνύονται αφελείς και υπερβολικά καλοπροαίρετοι. Το ξέρουν πολύ καλά οι «ευαγγελιστές του σκότους», ότι η αμφισβήτηση και η συκοφαντία κατά του Θεανδρικού Προσώπου του Κυρίου της Δόξης είναι πια αρκετά… μπανάλ, για να μπορεί να επηρεάσει αισθητά το πιστό λογικό Ποίμνιο της Αγίας Εκκλησίας Του. Αποδείχτηκε περίτρανα αυτό, τόσο με το χυδαιογράφημα του Αντίχριστου συντοπίτη μου Νίκου Καζαντζάκη και την κινηματογραφική μεταφορά του από τον Martin Scorsese («Τελευταίος Πειρασμός»), όσο και με το πιο πρόσφατο έμεσμα του Εβραίου Brown, τον «Κώδικα Νταβίντσι». Το μόνο που κατάφεραν αυτά τα κακότεχνα ανοσιουργήματα είναι να χαλυβδώσουν ακόμη περισσότερο την αφοσίωση των Πιστών στο Μοναδικό Αληθινό Θεό και Βασιλέα της Δόξης, τον Θεάνθρωπο Λυτρωτή Ιησού Χριστό.
Γι’ αυτό και η νέα περίοδος σατανικού ιδεολογικού διωγμού κατά της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας -που εγκαινιάστηκε με το ανιστόρητο κινηματογραφικό έκτρωμα του Ισπανού σκηνοθέτη Alejandro Amenábar, “AGORA”- τείνει πλέον να αμφισβητήσει τη συνολική μαρτυρική πορεία της Εκκλησίας μέσα στην Ιστορία, καθώς και τον εδρασμό της στο ορθόδοξο βίωμα και τη μαρτυρία των Αγίων Της. Ορατός στόχος του Amenábar στο “AGORA” είναι το… ιερό πρόσωπο του Μεγάλου Αγίου Πατρός της Εκκλησίας μας, Κυρίλλου Πατριάρχου Αλεξανδρείας. Παραποιώντας συνειδητά τις ιστορικές πηγές, που αποδεικνύουν, ότι ο Άγιος Κύριλλος ήταν απών από την Αλεξάνδρεια, όταν δολοφονήθηκε η άθεη φιλόσοφος Υπατία, το εν λόγω σινε-ανοσιούργημα του θιασώτη της «ευθανασίας» Amenábar πραγματοποιεί εκκωφαντικά προκλητικό ιστορικό ατόπημα: εμφανίζει τους διαχρονικούς διώκτες της Εκκλησίας (Εβραίους και Ειδωλολάτρες-Παγανιστές) ως… θύματα της δήθεν «μανίας των Χριστιανών»! Δεν μας εκπλήσσουν τέτοια ανόσια τερατουργήματα της νοσηρής φαντασίας των αθέων «καλλιτεχνών» της Άθεης Δύσης. Ακόμη και οι «δικοί μας», όταν πάνε εκεί διαστρέφονται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Γαβράς και το ακριβοπληρωμένο κακόγουστο φιλμάκι περί της καταστροφής του Παρθενώνα, που ο Αντώνης Σαμαράς επέτρεψε, ως Υπουργός Πολιτισμού, να παίζεται στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης!
Τις ίδιες ανιστόρητες ακροβασίες διαπράττει και ο Amenábar, όταν χρεώνει την καταστροφή της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας στους Χριστιανούς, ενώ είναι γνωστό ότι ο πρώτος και καθοριστικός καταστροφέας της υπήρξε ο Ειδωλολάτρης Ρωμαίος Αυτοκράτωρ Ιούλιος Καίσαρας!!! Στη συνέχεια υπήρξαν και άλλες δηώσεις και λεηλασίες, αλλά σίγουρα αυτή των Χριστιανών δεν ήταν ούτε η μεγαλύτερη ούτε και η πιο απεχθής. Οι Χριστιανοί δεν είχαν ως στόχο τη Βιβλιοθήκη καθεαυτή, ούτε τη γνώση ή την επιστήμη, αλλά έβλεπαν την Βιβλιοθήκη ως το σύμβολο και το οχυρό των λίγων εναπομεινάντων ειδωλολατρών που κλειδαμπαρώνονταν σ’ αυτήν, και χλεύαζαν τον Χριστό και την Εκκλησία Του, νοσταλγώντας οι ανόσιοι τις ημέρες που έδιναν τους Αγίους Μάρτυρες ως τροφή στα λιοντάρια!!! Και για να ανασκευάσουμε πλήρως τη συκοφαντία του Ισπανού υβριστή της Εκκλησίας, θα πρέπει να τον πληροφορήσουμε, πως εάν κάτι σώθηκε από τους χιλιάδες τόμους της αλεξανδρινής Βιβλιοθήκης, αυτό οφείλεται στο ζήλο των Χριστιανών που μετέφεραν τα διασωθέντα στην Κωνσταντινούπολη και στα Μοναστήρια της εποχής, παράγοντας μάλιστα και αντίγραφα των αξιολογότερων συγγραφών του αρχαίου κόσμου. Αυτή είναι η αλήθεια και αυτή η αλήθεια κακοποιείται βάναυσα από άλλο ένα κακότεχνο προϊόν της δυτικής «7ης Τέχνης»…
Βέβαια, η Δύση έχει ένα μικρό ελαφρυντικό… Έχει βιώματα από ένα κακοφορμισμένο αιρετικό «χριστιανισμό», τον «χριστιανισμό» του Παναιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης και των ακόμη χειρότερων «Προτεσταντών». Αυτός ο ανθρωποκεντρικός και… αθεϊστικός «χριστιανισμός» δεν είναι ό,τι καλύτερο, για να βλέπουν με καλό μάτι την Εκκλησία οι δυτικοί «διανοούμενοι». Η Ορθοδοξία δεν χρωστά σε κανένα, για να επωμίζεται αλλότριες ευθύνες, εκείνων που διέσυραν και διέβαλαν με τις αιρετικές διδασκαλίες και τα εγκλήματά τους το Όνομα του Θεού στα «έθνη», δηλαδή στους άθεους και ασεβείς.
Χαρακτηριστική απόδειξη αυτού του νοσηρού υπόβαθρου είναι η… κωμικοτραγική θεώρηση του Ορθόδοξου Πατριάρχη Αλεξανδρείας, Αγίου Κυρίλλου, ως… «κοσμοκράτορος Πάπα», ενώ είναι γνωστό, ότι οι Επίσκοποι της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας ουδέποτε είχαν παράλληλη κοσμική εξουσία, όπως το Βατικανό. Εάν ο Αυτοκράτωρ ήταν ευσεβής, η Εκκλησία ζούσε ημέρες ειρηνικές. Σε αντίθετη περίπτωση υφίστατο διωγμούς και μαρτύρια, ακόμη και στη διάρκεια του «Βυζαντίου». Κάτι που προφανώς δεν ίσχυε στη Δύση, μετά το Σχίσμα των αιρετικών παπικών, οι οποίοι φρόντισαν να προσεταιρισθούν χαλύβδινη κοσμική εξουσία και να τεθούν πάνω και από τους βασιλείς της Εσπερίας!
Εάν ο Alejandro Amenábar και οι παραγωγοί της ταινίας “AGORA” ήταν καλοπροαίρετοι, θα είχαν φροντίσει -προτού προχωρήσουν στη δημιουργία της- να έλθουν σε επαφή με τις αυθεντικές πηγές και τον αυθεντικό συνεχιστή της ορθόδοξης παράδοσης των Επισκόπων της Αλεξάνδρειας, δηλαδή το πάνσεπτο Πατριαρχείο της. Όμως, οι προθέσεις δεν είναι καθαρές και ο ζήλος για την ιστορική και πνευματική αλήθεια ανύπαρκτος στους δημιουργούς τέτοιων λιβελλογραφημάτων κατά της Αγίας Εκκλησίας. Ας τους κρίνει ο Θεός, όπως και όλους μας άλλωστε. Εμείς ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι, ας παραμείνουμε εδραίοι στα δόγματα και την Ιερά Παράδοση της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας μας, κορυφαία προσωπικότητα της Οποίας υπήρξε και ο ιερός Κύριλλος Αλεξανδρείας.
Advertisements
This entry was posted in Τέχνες, Χριστιανισμός. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s